هزلیات پارسی

این ذوق وسماء ما مجازی نبود * وین شوق وطرب که می کنیم بازی نبود* با بی خبران بگو که ای بی خردان *بیهوده سخن به این درازی نبود

هزلیات پارسی

این ذوق وسماء ما مجازی نبود * وین شوق وطرب که می کنیم بازی نبود* با بی خبران بگو که ای بی خردان *بیهوده سخن به این درازی نبود

ظهور

دیشب برای اولین بار در عمرم از ته دل ترسیدم ؛ ترس از خدا ترس از گناهانم و ترس از ظهور امام زمان

 دیشب که نه حدودا ساعت ۴ صبح بود که رعدو برق عجیبی زد و من از صدای وحشتناکش که شیشیه های در و پنجره وحتی ویترین خونه رو لرزوند بیدار شدم در یک لحظه احساس کردم که قیامت به پا شده و به خودم اومدم و به این فکر فرو رفتم که اگر همین حالا امام زمان بیاد حق من اینه که گردنم زده بشه وحتما جزو دشمنای اقا حساب میشم. وای خدا نکنه که ما جلوی اقا بایستیم خدای اعمال ما رو درست کن ومارو لایق یاری امام زمانمون قرار بده.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد