هزلیات پارسی

این ذوق وسماء ما مجازی نبود * وین شوق وطرب که می کنیم بازی نبود* با بی خبران بگو که ای بی خردان *بیهوده سخن به این درازی نبود

هزلیات پارسی

این ذوق وسماء ما مجازی نبود * وین شوق وطرب که می کنیم بازی نبود* با بی خبران بگو که ای بی خردان *بیهوده سخن به این درازی نبود

چرا؟ گناه

 سلام

چند وقتی هست که می خوام کمی بنویسم ولی حال و حوسله ای برام نمونده نمی دونم از کجا شروع کنم یا درباره ی چی بنویسم و میدونم که خیلیا وقت وحوسله ی خوندن این مطالب رو ندارن ولی وینویسم که شاید خالی شم.

میدونید ادمها بعضی وقتها دلشون از خودشون پره من هم اینجوریم دلم از کارها وگناه های خودم پره بیایید برای همدیگه دعا کنیم.

یه سوال دارم حفظ ابرو مهمه یا انجام گناه؟ من میگم بعضی وقتها حفظ ابرو مهمتره چون چند وقت پیش تو تلویزیون دیدم که عالمی میگفت هیچ کس حق نداره ابروی خودش ویا دیگرون رو ببره چون ابرو متعلق به خداست و میگفت نباید اجازه داد که حتی پدر ومادر هم این کار رو با فرزنداشون کنند. بعدا بازم مینویسم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد