هزلیات پارسی

این ذوق وسماء ما مجازی نبود * وین شوق وطرب که می کنیم بازی نبود* با بی خبران بگو که ای بی خردان *بیهوده سخن به این درازی نبود

هزلیات پارسی

این ذوق وسماء ما مجازی نبود * وین شوق وطرب که می کنیم بازی نبود* با بی خبران بگو که ای بی خردان *بیهوده سخن به این درازی نبود

عیییییییییییید

عید بر ای چه کسایی نیست. 

سلام  

چند هفته ای  میشه که موقع خواب فکرای عجیب غریبی به سرم میزنه و 

 

 حوس میکنم که چیزایی بنویسم ولی فرداش که از خواب بلند میشم یا وقت  

 

نمیشه ویا اینکه یادم میره امروز غروب تو شهر ما برف خوبی اومد و من هم  

 

بیکار بودم پیش خودم گفتم که چند خطی بنویسم.

 

 اما موضوعی که در اول نوشتم ( عید برای چه کسانی نیست) . چند ماه پیش  

 

یه فیلمی رو برای من آوردن به نام ( تهران طهران یا طهران تهران) من زیاد فیلم  

 

نگاه نمی کنم ول این فیلم رو فکر کنم توی 4 روز تماشا کردم اونهایی که این  

 

فیلم رو دیدن میدونن موضوع فیلم درباره ی چیه ولی ااین رو برای اونایی میگم  

 

که فیلم رو ندیدن.

 

 موضوع از این قراره فیلم از سفره ی هفت سین یک خانواده ی چهار نفری  

 

شروع میشه که دقیقا یک دقیقه مونده به تحویل سال نو و وقتی که خانواده دور  

 

سفره منتظرند به یکباره بر اثر بارش بارون سقف خونه وسط سفره ی هفت  

 

سین خراب میشه و تمام خونرو اب بر میداره خلاصه خانواده چهار نفری مجبور  

 

میشن عید اونسال رو با تور تهران گردی همراه چند تا از کهنسالهای خر پول که  

 

توی یه خانه سالمندان مجلل با هم زندگی می کردند سر کنند وشبها رو هم  

 

اونجا با اونها می موندن و نهایتا هم خونشون رو مسئول خانه سالمندان که ادم  

 

خیری بود براشون درست کرد.

 

 

توی این فیلم وقتی که این جمعیت توی خیابونهای شهر در روز اول عید دارن  

 

چرخ میزنن و براحتی توی اتوبوس نشستن و نویسنده ی فیلم داره سعی 

میکنه  

 

 که این خانواده ی چهار نفری رو بد بخت نشون بده خارج از جو فیلم وبازیگر ها  

 

کنار خیابون یه سوپور شهرداری رو میبینیم که داره روز اول عید با سن زیادش  

 

کار میکنه بله رفیقا اون آدم که داره روز اول عید با سن زیادش خیابون های  

 

شهری رو که ما کثیفش میکنیم رو جارو میزنه عید برای اون نیست البته  

 

همیشه افراد زیادی قربانی ماها میشن تا به ما خوش بگذره . دعا کنیم که در  

 

سال جدید خدا توانایی انجام کارهای بدر بخور رو به ما بده.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد