هزلیات پارسی

این ذوق وسماء ما مجازی نبود * وین شوق وطرب که می کنیم بازی نبود* با بی خبران بگو که ای بی خردان *بیهوده سخن به این درازی نبود

هزلیات پارسی

این ذوق وسماء ما مجازی نبود * وین شوق وطرب که می کنیم بازی نبود* با بی خبران بگو که ای بی خردان *بیهوده سخن به این درازی نبود

آن یار دیوانه

آن یار دیوانه

بمیرم من دل چاک چاک دیوانه

چه آسان کرد آن دیوانه ویرانه

چه زلفی در باد کرد آن یار طمعکارت

چه آسان کشت آن گرمای بازارت

به آسانی ز شادیها دورت کرد

به تنهایی تو را در عشق کورت کرد

من و باران عمریست غزل خوانیم

من و باران عمریست که داغانیم

شب و تنهایی و آواز یک قلیان

غزل گفتن به روی برگ یک دیوان

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
ممنون از حضورت
به خدا من تاحالا فکر نمی کنم به وبلاگ شما اومده باشم
ممنون منو لینک کردین
منم لینکتون کردم
دلت شاد
.............................................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد