هزلیات پارسی

این ذوق وسماء ما مجازی نبود * وین شوق وطرب که می کنیم بازی نبود* با بی خبران بگو که ای بی خردان *بیهوده سخن به این درازی نبود

هزلیات پارسی

این ذوق وسماء ما مجازی نبود * وین شوق وطرب که می کنیم بازی نبود* با بی خبران بگو که ای بی خردان *بیهوده سخن به این درازی نبود

آرزوها

سلام .....

امیدوارم هر جا که هستید خوش باشید وهمیشه به آرزوهاتون برسید.

میگن وقتی خیلی دلت پره برو با یکی در دل کن تا کمی از فشار اعصاب کم شه.

من هم میگم تو این دور زمونه آدم نمی تونه به چشمهاشم اعتماد کنه میری با یکی در دل کنی فردا می بینی تو خیابون که را میری همه چپ چپ نگات می کنن می فهمی که طرف دردلهای خصوصی تورو باذکر شخصیت تو به ملت گفته وتوهم سوژه شدی.

ولی من میگم تو دنیای اینترنت فقط همین یک چیز خوبه که کسی کسی رو نمی شناسه ویا اگر هم به اسم بشناسه به چهره اصلا نمی شناسه .

من می خوام  شما با من در دل کنید واگر خودتون خواستین بدون ذکر پست الکترونیک و یا ادرس وبلاگتون در دلهای جالب رو تو وبلاگ نمایش بدیم تا هم یه ذره خودمون رو تخلیه کنیم وهم ببینیم آِرزوها ودر دلهای افراد گوناگون چیه.

 لطف کنید وحتما در بخش نظرات در دلهای خود رو بنویسید وبنویسید که من اونها رو نمایش بدم یا نه. 

با تشکر اکبر......... 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا 1386/05/14 ساعت 01:14 ق.ظ http://mvmgroup.blogsky.com

سلام اکبر جون دادا چه طوری؟
خیلی می خوامت بابا این همه پست یه که نمی ذارن دادا!
چه خبره مگه عجله داری!
یه سرم به ما بزن

سارا خانم 1386/05/14 ساعت 11:02 ب.ظ http://biriaaa.blogsky.com

سلام......
چطوری رفیق ........اینطوری حال همسایه رو میپرسی.......
نمیگی مردس........زندس..........
به هر حال من اومدم.........
خوشم اومد ..........بچه مذهبی هم که هستی .........
به هر حال خوش باشید و موفق

شیما 1386/05/14 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام...دلخور نشو...باور کن فراموش کردم...این روزا یک کم اعصابم خورده.... لینکت کردم...موفق باشی..یا حق!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد