هزلیات پارسی

این ذوق وسماء ما مجازی نبود * وین شوق وطرب که می کنیم بازی نبود* با بی خبران بگو که ای بی خردان *بیهوده سخن به این درازی نبود

هزلیات پارسی

این ذوق وسماء ما مجازی نبود * وین شوق وطرب که می کنیم بازی نبود* با بی خبران بگو که ای بی خردان *بیهوده سخن به این درازی نبود

sms

اگرروزی تورا کردم فراموش بدان فلفل شدم رفتم تو آبگوشت.

می دونی چراخدااول آدم رو آفرید بعد حوا رو؟چون اگه اول حوارو خلق می کرد انقدر با خدا حرف می زد نمی ذاشت خدا آدم رو خلق کنه.

شفافیت خواب های خود را با لنز های سامسونگ تجربه کنید.

چند ناسزای جدید1)ازجلوی چشام خفه شو2)پاتو ازروبوق بردار3)بی شعوری مرض است.

به یکی میگن چرا این قدر این CDخش داره می گه چون آهنگ های خوبش رو علامت زدم.

ترکه میره دکتر میگه :من شبها خواب می بینم با خر ها فوتبال بازی می کنم دکتر یه

نسخه براش می پیچه ومیگه:این قورص ها رو را بخور.ترکه می گه اگر میشه از فردا

بخورم دکتر می پرسه چرا ترکه میگه چون امشب فینال بازی هاست.

یک روزی یک میخه می افتد توی آب زنگ میزنه فرار می کنه .

تلویزیون اعلام کرد یک جسد با چهرهی میمون پیدا کرده خیلی نگرانت شدم اگه زنده ای زنگ بزن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد