هزلیات پارسی

این ذوق وسماء ما مجازی نبود * وین شوق وطرب که می کنیم بازی نبود* با بی خبران بگو که ای بی خردان *بیهوده سخن به این درازی نبود

هزلیات پارسی

این ذوق وسماء ما مجازی نبود * وین شوق وطرب که می کنیم بازی نبود* با بی خبران بگو که ای بی خردان *بیهوده سخن به این درازی نبود

جک خوب

عاموظش علفباء ضبان فارصی سد درسد تزمینی Ba ma Tamas begirid

ترکه میگن برو جلو ماشین ببین راهنما کار می کنه میره میگه : نه آره نه آره نه..

یه بار یه اصفهانیه داشته با خانوادش از جلوی رستوران رد میشده بوی خوب غذا رو احساس می کنن. به بچه هاش میگه بچا اگه بچای خوبی باشین یه دفه دیگه هم از اینجا رددون می کونم.

ترکه از یه پسره می‌پرسه بچه کجایی؟ میگه بچه امام حسین. ترکه میزنه زیر گریه و پسره رو بغل می‌کنه میگه علی اصغر چه بزرگ شدی

نیروی انتظامی اعلام کرد از فردا دخترایی که مانتوی تنگَ، شلوار کوتاه، موی بلند، روی سیاه، ناخن دراز، واهو واهو واه

 

نظرات 1 + ارسال نظر

دوست عزیز ازمطالب خیلی جالبتان استفاده کردیم
ایام خوشتان را تبریک می گویم برای گرفتن یادگاری به وبلاگ ما سر بزنید یا حداقل وبلاگ من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند
به علت حجم بالای عکسهای آموزشی ما شمااول تمام صفحه های اینترنتی را ببندید و دقیقا 5 دقیقه صبر کنید تا وبلاگ ما لود شودخیلی خوشحال می شوم از این فرصت نهایت استفاده را ببرید
پیروز باشید به امید روزی که موضوع وبلاگ من باعث ایجاد همکاری دو جانبه وبلاگهایمان شود

با سلام ممنون از لطفت من اینکار رو یعنی ثبت لینک شما رو کرده ام یعنی لینک شوالیه ی سبز وبقیه ی لینک های شما از شما در خواست دارم شما هم لینک من را در لینکستان خود قرار دهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد