هزلیات پارسی

این ذوق وسماء ما مجازی نبود * وین شوق وطرب که می کنیم بازی نبود* با بی خبران بگو که ای بی خردان *بیهوده سخن به این درازی نبود

هزلیات پارسی

این ذوق وسماء ما مجازی نبود * وین شوق وطرب که می کنیم بازی نبود* با بی خبران بگو که ای بی خردان *بیهوده سخن به این درازی نبود

اعتراف

اعتراف

 

آدم گفت:

تقصیر من نبود .

خودت خواستی.

میتوانستی همانجا شکایت کنی که....

میتوانستی بار گناه به دوش نکشی.میتوانستی سکوت نکنی .

تقصیر خودت بود.

خودت خواستی همسفرم شوی والا من ....

اما...اما چقدر خوب شد که همراهم آمدی . آخر بدون تو.....

اما باز هم میگویم این تقصیر من نبود. خودت خواستی.

مگرغیر از این بود که میتوانستی به درگاه خدا شکایت کنی.

که تو نبودی......

که من بودم   .من......

 

آآآآآآه... من بودم با طعم میوه ای که سالهاست زیر زبانم مانده .

اما چقدر خوب شد که نگفتی .

.

حوا؟؟

.

.

.

.

حوا رفته بود.

نظرات 4 + ارسال نظر
فرهاد 1386/06/25 ساعت 11:15 ق.ظ http://15khordadi.blogsky.com

سلام اکبر جان
لینک شما رو درست کردم.
مثل سابق باز هم موفق به انجام این کار نشدم. کم کم دارم ناامید میشم.
وبلاگی که معرفی کردی به قدری قوی فیلتر شده که هیچ فیلتر شکنی پیدا نکردم که بتونم بازش کنم. حتی از توی سایت دانشگاه هم نتونستم بازش کنم. در هر صورت از کمکت ممنونم. دیگه از تلاش خسته شدم. از بس که گشتم و نیافتم. مراقب خودت باش. اگه تونستی کمکم کنی بهم بگو.
یا علی

سلام. خوبی؟
دفتر عشق به روز شد .
منتظر حضورت هستم.
شاد باشی.
التماس دعا...
************************
ای که دور از من و یاد منی....با خبر باش که دنیای منی
شادیت شادی من...غصه ات غصه ی من
قلب من خانه تو...خانه ات قبله ی من

رفوزه 1386/06/27 ساعت 08:39 ق.ظ http://partizanha.blogsky.com

قشنگ بود....
وبلاگ خوبی داری ... با تبادل لینک موافقم ./..

سلام گلم خوبی؟ این پستت خیلی قشنگ بود. این ازدواج موقت هم خوندم و باورم نمیشه...چه روزگاری...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد