هزلیات پارسی

این ذوق وسماء ما مجازی نبود * وین شوق وطرب که می کنیم بازی نبود* با بی خبران بگو که ای بی خردان *بیهوده سخن به این درازی نبود

هزلیات پارسی

این ذوق وسماء ما مجازی نبود * وین شوق وطرب که می کنیم بازی نبود* با بی خبران بگو که ای بی خردان *بیهوده سخن به این درازی نبود

سلام رفقا من رو ببخشید که نمی دونستم بخش نظر دهی وبلاگم خرابه حالا قالب رو عوضش کردم خوشتون میاد البته این قالب موقت خلاصه من رو ببخشید و حالا نظر بدین.
نظرات 2 + ارسال نظر
صحرانورد 1386/06/17 ساعت 01:10 ب.ظ http://sahranavard.blogsky.com

سلام
از نظری که در صحرا نوشت جا گذاشته بودید ، ممنونم.
از مطالبتان استفاده کردم.
متشکر که می نویسید.

از اینکه وبلاگ جدیدمان را تبریک گفتی مچکرم.ما در واقع یک گروه هستیم که یک ان جی او تشکیل دادیم و میخواستیم یک وبلاگ هم برای اطلاع رسانی بهتر داشته باشیم.من تمیدونم چطور باید تبادل لینک با شما کنم اگه خواستید به من بگید.
راستی محتوای وبلاگتون خیلی جالبه.موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد